Atikah Tahir

Lifestyle blogger

Hello
I'm Atikah, a 26-year-old blogger who loved books, green tea, rainy
day, and cute things. Welcome to my place where I share my thought and everything that I love.

DIARY | Appreciation post

Gambar dari Pinterest

12/5/2017 saya officially tamat belajar di UiTM Seri Iskandar, Perak. Alhamdulillah..
Seminggu sebelum tu lagi hati ni da berdebar. buad apa pon tak menjadi.. jadinya saya pon ambil lah keputusan untuk edit blog template yang baru. setiap kali terfikir pasal result, saya akan cube fikir sesuatu yang lain yang boleh buad hati ni gembira sikit. kalau tak satu apa pon tak jadi.


Dengan bismillah, saya pun bukak email Salam dari UiTM. First sekali, lepas je bukak email, terus je tengok ada yang gagal tak.. second baru tengok CGPA pulak.

and i'm was.. Thanks Allah for everything..

So,

-First sekali nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua pensyarah yang mengajar dari sem 1 sehinggalah sem 6. Memang tak akan dapat saya balas segala jasa mereka.

Last kelas dengan Pn Huda, Pensyarah site management. 

- Group member

Zaref , Am , Zul , Hamizah , Saya , Shazana 
Kepada group member saya, terima kasih sangat sebab sudi terima saya masuk dalam group ni. Sungguh, saya bukan ahli yang bagus. Banyak buad salah dan maybe jugak banyak melawan. Terima kasih korang dan maaf untuk segala salah silap. Terima kasih jugak sebab korang banyak betulkan kesalahan saya.


 - Classmate



Kepada kawan-kawan kelas, terima kasih korang. Korang memang terbaik. Terima kasih ajar apa yang saya tak faham dalam kelas. Share ilmu yang korang faham. Ambil berat each other and yang paling best sekali dengan kelas ni ialah tak ade yang kaple satu kelas. Kite semua satu family. Terima kasih korang. Maaf kalau saya bukan classmate yang baik pada korang. Maaf.


- Roommate


Terima kasih roommate, Nur Raihan. Terima kasih sebab sudi jadi roommate saya sem ni. Terima kasih sebab sabar dengan saya. Bantu saya cari maklumat. Sambut birthday saya. Terima kasih sebab jadi roomate yang baik. Maaf salah silap saya. maaf saya bukan roomate yang baik.


-Anis


Terima kasih Anis.. sebab selalu teman saya pergi makan kat downtown, ajar saya tentang makeup, tengok sunset sesama, jadi teman jogging jadi penasihat, jadi teman pergi beli green tea abang coffee, teman pergi pasar.. kalau nak senaraikan tak tersenarai.. terima kasih anis. maaf ye kalau saya bukan teman yang baik. 

- Hana


Terima kasih Hana.. sebab selalu ada dan jadi pendengar yang setia.. bagi nasihat yang berguna.. make me strong. Terima kasih komander garang.. Maaf yee kalau saya bukan kawan yang baik. 


- Aini , Safiy  , Iera  , Saidah , Linda
Aini , Safiy , Iera , Saidah , Linda
Terima kasih korang sebab sudi jadi kawan saya yang sangat sweet. Bagi kata-kata semangat. Share idea korang. Walaupun kite bukan satu kelas, korang tak kedekut pun nak share ilmu korang. Gelagat korang pon sangat menghiburkan. Suke sangat-sangat tengok persahabatan korang. Terima kasih korang. Maaf kalau saya bukan kawan yang baik.


- Mas


Terima kasih mas.. sebab selalu bagi semangat.. Study sesama.. tak pernah miss nak tegur setiap kali kite selisih. Maaf yee salah silap saya. Kadang mas datang bilik nak tanya pape tapi saya tak tahu jawapan kepada soalan mas tu. maaf sangat ye.


- wani dan syahira


Terima masih korang.. sebab korang selalu bagi semangat masa saya betul-betul perlukannya. selalu buad saya tak jadi menangis.. ceria kan saya dengan gelagat korang, gile-gile korang. terima kasih sebab terima saya jadi roommate korang sebelum ni.. terime kasih sebab cipta banyak memori sama-sama. Maaf kalau saya bukan kawan yang baik.

-Terima kasih kepada yang lainnya yang pernah bagi saya nasihat, semangat, teguran. Terima kasih.

- Terima kasih bas UiTM sebab bawak pergi billion., terima kasih abang coffee sebab jual green tea, terima kasih uptown. Terima kasih pakcik mak cik yang berniaga kat pasar malam UiTM, terima kasih 'en' dan akk ABJ, dan terima kasih lahh semuanyaa yang dalam UiTM Seri Iskandar.

-Untuk korang-korang semua.....
saya doakan semoga korang berjaya capai apa yang korang impikan dalam hidup korang dan sentiasa dirahmati Allah. Good luck geng =)

****

Nak cerita pasal tips, sungguh saya bukan orang yang layak nak cerita tentang ni. saya pernah gagal. saya pernah gagal banyak kali. gagal masa sekolah dulu., gagal dalam subjek, gagal capai target, gagal bercinta haha.. tapi satu je yang korang kene pegang iaitu percaya dengan Allah dan setiap yang berlaku ade hikmahnya. Letakkan seluruh harapan dan kepercayaan korang hanya pada Allah. Because, Allah knows what best for you. =) 

sampai sini dulu =)


Yang benar,  
       

Comments

  1. awwwhh so sweet laa appreciation post ni 😍💕 terima kasih jugak ikaa sudi jadi kawan kami 🙆 safiy nak mintak maaf juga sebab safiy pun ada buat salah silap, terkasar bahasa tau 😭

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak adalah.. safiy tak ade salah dengan ika =)

      Delete
  2. tahniah dah habis diploma. sambung degree ke sekarang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) terima kasih. InsyaAllah sambung. tapi untuk second intake. sebab plannya nak kerje dulu =)

      Delete
  3. This is the best entry btw ika slmat mju jaya dlm ur future life.

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) tq faz =) faz jugak ehh.. ika doakan faz dapat capai cite-cite faz =)

      Delete
  4. Tahniah Atikah dah habis diploma. Nanti sambung degree pula lah ye? :) Rasa gembira sedih semua cukup kan bila dah habis belajar. Gembira sebab habis studi dan sedih juga nak berpisah dengan kawan2 sehati sejiwa ☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih =) alhamdulilah.. sedih sangat.. lepas ni tak tahu bile lagi dapat jumpa dengan dyorang.. =)

      Delete
  5. You're too sweet and your friends are blessed to have you too. Btw congrats !

    // afifahaddnan

    ReplyDelete

Post a Comment

Contact Form

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Atikahtahir has read 1 book toward her goal of 20 books.
hide

Followers

Total Pageviews